تاریخچه بلبرینگ NTN

بلبرینگ NTN

بلبرینگ ان تی ان یکی از خوشنام و معروف ترین برند های ژاپنی تولید کننده بلبرینگ میباشد. این مجموعه تولیدی که از سال 1918 فعالیت خود را در زمینه تولید بلبرینگ آغاز کرده است به یکی از اولین و شناخته شده ترین برند ها میان صاحبین صنایع تبدیل شده است. ان تی ان دارای مجموعه بسیار کاملی از بلبرینگ هاست که پاسخگوی سطح گسترده ای از ماشین آلات صنعتی مییاشد.

ان تی ان پیشرو در تولید بلبرینگ های حیاتی برای بخش های چرخشی بسیاری از ماشین ها و فن آوری مربوط به آن است. NTN با بلبرینگهای با کیفیت، طیف گسترده ای از صنایع از لوازم الکتریکی روزمره در خانه گرفته تا خودروها، راه آهن، توربین های بادی، هواپیماها و موشک ها را پشتیبانی می کند. علاوه بر این، NTN از توانایی فنی بالای خود برای ارائه محصولاتی از جمله تجهیزات و سیستم های دقیق استفاده می کند.

همچنین این مجموعه دارای کامل ترین بروشور میباشد که در مجموعه ای بسیار دقیق و با جزئئ ترین مشخصات مکانیکی تهیه شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد. محصولات ان تی ان که در بسته بندی های سفید و آبی تهیه و در بازار در دسترس مصرف کنندگان قرار میگیرند بالا ترین سطح کیفی و استاندارد های کیفی کشور ژاپن را دارا هستند. همچنین محصولات این برند مطابق با استاندارد های جهانی BV وGM و ASME و سایر استاندارد های جهانی میباشد.

طول عمر بالا بلبرینگ های ان تی ان یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت محصولات این برند میان سایر برند های موجود در بازار  میباشد. کیفیت عملکرد بسیار خوب در کنار طول عمر بالای بلبرینگ های ان تی ان، این محصولات را به یک انتخاب های با صرفه اقتصادی برای صاحبین صنایع تبدیل کرده است.

ویژگی های کیفی بلبرینگ های NTN

  • بلبرینگ های ان تی ان به دلیل ترکیب آلیاژ فولادی که در ساختار خود دارند از کیفیت و استحکام بسیار بالایی برخوردارند.
  • به دلیل تکنولوژی بالا در افزایش قابلیت های مکانیکی و شیمیایی این محصولات نسبت به سایر محصولات در مقابل بار سنگین، فرسایش، حرارت بالا، زنگ زدگی و برخورد با سایر مواد شیمیایی از مقاومت بالاتری برخوردارند.
  • سختی سطحی بالای بلبرینگ های NTN از عواملی است که موجب طول عمر بالای این محصولات شده که برای صاحبین صنایع این نکته بسیار حائز اهمیت میباشد. همچنین سختی سطحی این محصولات موجب مقاومت در برابر فرسایش، آسیب دیدگی و خورده شدن نیز میشود.
  • تناسیل مقاومت فشاری و کششی بلبرینگ های NTN نسبت به محصولات مشابه بسیار بالا بوده و در مواردی به ببش از 1500 نیوتن بر میلیمتر نیز میرسد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایر برندهای بلبرینگ، از جمله بلبرینگ skf و … می توانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

برای استعلام قیمت به روز بلبرینگ با تأمین دیباپارت تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

شما عزیزان می توانید در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان مجرب دیباپارت تماس بگیرید.